Skip Navigation or Skip to Content

BSO – Verdi Start Maria – PSZ

Kindercentrum Bambino

HET MOOISTE WAT JE KUNT ZIJN in een groep is jezelf

Misschien ben je wat verlegen. Kijk je liever eerst de kat uit de boom. Of ben je juist altijd op zoek naar avontuur. Misschien ben je zorgzaam, een ‘echte vriend’. Of juist een kleine raddraaier. Misschien lach je altijd. Of ben je van nature gewoon wat norser … Wie je ook bent. Als baby, peuter, kleuter of kind. Het mooiste wat je kunt zijn in een groep is schaamteloos jezelf! Wij zullen er alles aan doen om je daarin te stimuleren! Bij Bambino draait alles om jou, gewoon om wie je bent!

KINDEROPVANG EN BSO OP 2 LOCATIES

Bij Basisschool Maria in Erp bieden we kinderopvang in 3 verticale groepen. Dat wil zeggen dat kinderen van 0 – 4 jaar bij elkaar in de groep zitten, zodat ze van elkaar kunnen leren. Daarnaast bieden we buitenschoolse opvang. Dat doen we op 2 locaties: bij Basisschool Maria en Basisschool De Empel, allebei in Erp.

KOM GERUST EENS KIJKEN BIJ BAMBINO

Ben je benieuwd naar hoe onze groepen eruitzien? Bel (0413) 280729 of mail naar info@kindercentrumbambino.nl Dan maken we een afspraak en leiden we je met alle plezier rond. Dan kun je zien en ervaren hoe leuk, leerzaam, speels, uitdagend, rustig en avontuurlijk tegelijk het is om als baby, dreumes of kind bij Bambino te zijn.

Tot ziens bij Bambino!

BSO Bambino locatie BS Maria
Horstakker 40

BSO Bambino locatie BS de Empel
Melkerstraat 1

KDV Bambino
Horstakker 40

www.kindercentrumbambino.nl/  Inschrijfformulier Bambino

Mike ter Laak
Loes van Dijk

Verdi Start Maria

In ons multifunctionele gebouw ‘De Trommel’ is ook peuterspeelzaal Verdi Start gevestigd. De peuterspeelzaal is een voorziening die de mogelijkheid biedt aan kinderen vanaf 2 jaar en 3 maanden tot 4 jaar om te spelen, ontwikkelen en elkaar te ontmoeten. Op de peuterspeelzaal komen peuters in contact met leeftijdsgenootjes. Spelenderwijs worden kinderen gestimuleerd om sociale vaardigheden op te doen en plezier te beleven aan activiteiten met leeftijdsgenootjes. Om de ontwikkeling te stimuleren wordt er gewerkt met de educatieve methode van Piramide en het observatiesysteem van KIJK. In de Piramide methode komen verschillende thema`s aan de orde zoals verkeer, lente, kunst en wonen. Omdat we het belangrijk vinden dat de overstap voor kinderen van de peuterspeelzaal naar de basisschool soepel verloopt, ondernemen we gedurende het jaar samen verschillende activiteiten met de peuters en de kleuters. De peuterspeelzaal heeft ook een preventieve functie. Kinderen die de peuterspeelzaal bezocht hebben, wennen over het algemeen makkelijker op de basisschool. Bovendien spelen de pedagogisch medewerkers een belangrijke rol in het vroegtijdig onderkennen van ontwikkelingsproblemen.

Meer informatie kunt u vinden op website: Verdi Start